Tuesday, August 12, 2008

New week begins...


I actually so excited to wait my new born baby..bila la nak kuar ni..1-Our group first album 2-My Own car -Saga BLM...hehehe hopefully everything goes smooth...doakan saya!! x sabar nih!!

Salam..
this week my shift keje start kul 9mlm..so balik kul 5.30pagi..so this will will be tough for me..sebab balik keje nak kena pandai2 cari masa untuk tido jap..sebab siang nak kena buat keje2 lain gak especially for my group..Alhamdulillah semalam dah dpt beberapa respon positif from my prevoius work...masa tgh keje Abg Megat abonation Production tipon tanya pasal show Bulan Puasa...so kalau ada rezeki kitorang akan perform masa bulan puasa ni..tapi semuanya masih di peringkat awal perbincangan..so tunggu je le..
Last week i was assignt to search for the male / female talent untuk video clip artis by my manager for Mr.Director Waysen @ Rod & Reel Studio...so i got male talent already...still searching for the female talent...so kalau sapa2 ada kenal gadis2 yang nak jadi model video clip leh email pic & biodata to me @ sham.allone@yahoo.com . Video clip ni bukan le untuk artis nasyid..i was informed by Mr waysen he got various clip to be shoot..so kalau ada yang nak cuba nasib leh email kat saya...
Pagi ni lak i got massage from My Manager..ekceli that massage come from Lala our recording company stuff..tanya ALL One nak join pelancaran gua.com.my this coming friday kat TV3...For sure i will go to this event...but the rest of my group can't attend this event..Kamal skolah kat grik..Zack skolah kat Al-amin Fazil dah start cuti sabtu akad nikah @ Terengganu...so maybe sham akan ke sana ngan my manager & designer seperti biasa..




i guess that for today...
see ya guys in next posting..

0 comments: